Senin, 17 Oktober 2011

Selamat Datang di de'Astadjiim Community

Lembaga Sensor de'Astadjiim menyatakan blog ini : "TELAH LULUS SENSOR"

Kata Pengantar saking admin de'Astadjiim

Assalamu'alaikum wr.wb

     Sedulurku kabeh nang de'Astadjiim,, aku garep ngomong kesuwun karo koe pada sing wis dadi batir - batirku, dadi sedulur tua lan sedulur nomku, dadi tangga teparo karo aku, terus sing pada gelem brayan karo kabeh warga de'Astadjiim Community sing lumayan kena nggo seduluran kabeh.

     Kanggo Stm Loro Banyumas sing aku banggakna banget, aku karo kanca" de'Astadjiim seneng bisa dadi murid nang Stm Loro Banyumas, ya ora ketang pada mbejud kabeh tapi sing penting esih wajar lah...
sing jenege bocah enom ya patut lah ya..???

    Okeh sedulur, kayane semeno tok sing bisa aku omongna lah... angger kakehen mbok ndarani cerewet utawi rewel tur ngomonge dadi ora nggenah dadine...

   Sekian disit lah ya,,,
,
Wasallamu'alaikum wr.wb


ttd : admin de'Astadjiim
krizz_phiet de'Astadjiim

0 komentar:

Posting Komentar

Tulis Komentarmu Nang Kene